dinsdag 12 oktober 2010

De ontwikkelingen gaan snel

De situatie is inmiddels snel aan het veranderen. Drie weken gelden kon Chris nog kleine stukjes lopen en ging hij voor de laatste keer de trap op. Momenteel kan hij amper op zijn benen staan. Enerzijds door krachtverlies en anderzijds door enorm veel pijn die hem enorm beperkt in zijn bewegingen, ook bij het draaien in bed. De pijnmedicatie wordt dan ook per dag zo ongeveer opgehoogd. Inmiddels hebben we nachtzorg om mij te ontlasten. Ik slaap al weken geen enkele nacht door, vannacht heb ik nog wel problemen gehad met in- en doorslapen er spookt zoveel door mijn hoofd maar ik vond dit toch wel erg fijn.
Vrijdag wordt er een hele lekkere relax/sta op stoel geleverd waar Chris hopelijk nog een tijdje heerlijk in kan zitten/liggen.

3 opmerkingen:

  1. Zag vannacht al het licht branden en vermoedde toen al dat jullie nachtzorg hadden gekregen, althans ik hoopte het om jou te ontlasten.
    Wat gaat dit hard nu, Erna wij gaan zaterdag naar Frankrijk, maar wij zouden graag nog even langs komen om Chris te groeten, bel wel even om te vragen wanneer gelegen komt.
    Heel veel sterkte en kracht en een knuffel voor Chris.

    Gr. Emmy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat gaat het hard nu. Ben blij dat er genoeg zorg wordt geleverd door derden. En hoop dat Chris nog heel lang kan genieten van zijn relax stoel. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht.
    Groetjes van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Chris en Erna,
    Ik ben erg geschrokken van je laatste informatie over Chris. Wat een oneerlijke uitkomst van ruim een jaar knokken. Wens Chris sterkte van Ria en mij. Ik weet zeker dat je er alles aan zult doen om zo'n intens goed mens als Chris nog wat rust en ontspanning te bieden. Heel veel kracht en sterkte daarbij.

    Hartelijke groet, Ria en Wim van Daalen

    BeantwoordenVerwijderen