dinsdag 5 oktober 2010

MRI

Wel de uitslag van de MRI is binnen en is niet echt verrassend. De tumoren in Chris zijn hoofd zijn flink aan het groeien en in zijn ruggewervels zitten metastasen. De klachten die Chris de laatste tijd steeds meer kreeg wezen hier ook op. Steeds slechter zijn evenwicht kunnen bewaren, krachtverlies in zijn benen, verwardheid, pijn in zijn hoofd en in zijn rug. Alles is er op dit moment op gericht om het Chris zo comfortabel mogelijk te maken.
Inmiddels kan Chris niet meer alleen zijn, hij denkt dat hij nog kan lopen met alle gevolgen van dien. De mantelzorg draait momenteel op volle toeren. Blij dat ik voor 50% zorgverlof heb, dat geeft lucht en veel lieve mensen om ons heen die af en toe wel wat willen doen en een oogje in het zeil houden.

6 opmerkingen:

  1. veel serkte in deze moeilijke tijd. We denken aan hem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een narigheid allemaal. Heel veel sterkte gewenst voor jullie beiden. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mensen, wat geeft me dit bericht een machteloos gevoel. Chris... de eeuwige, daadkrachtige optimist; dat het zo moet gaan.
    Ik wens jullie veel kracht om dit samen te dragen. Dat er waardevolle momenten zijn die de moeite waard zijn om samen van te genieten.
    Ik denk aan jullie!
    liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna wat ontzettend naar dit te lezen. Wat een verdriet voor jullie.
    Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erna, ik ben Giny, wat gaat het ingewikkeld om een reactie te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Erna en Chris,
    Ook ik ben atheist en kan dus op geen enkele wijze bijdragen aan verbetering van jullie situatie maar wens jullie heel veel sterkte.
    Dirk Langendijk

    BeantwoordenVerwijderen