vrijdag 24 september 2010

Nieuwe update

Beste allemaal, het gaat niet echt geweldig. Chris kon zijn evenwicht niet goed bewaren wat steeds erger wordt maar hij heeft nu ook krachtverlies in zijn rechterbeen. De trap op gaat niet meer. We hebben ons bed verhuisd naar de woonkamer. Wat een geluk dat we een grote woonkamer hebben waar dat allemaal past. Chris slaapt veel en heeft veel pijn in zijn rug. Er is een nieuwe MRI gemaakt van hoofd en ook van zijn wervelkolom. Volgende week horen we wat daarop te zien is.
Verder leest Chris zijn email niet meer, wel belangrijk om te weten voor iedereen die via mail wil weten hoe het gaat of een afspraak wil maken.
Groetjes Erna

5 opmerkingen:

  1. Ik wil jullie allebei heel veel sterkte wensen
    groet van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Erna en Chris,
    Wat gaan jullie een zware tijd door, ik leef ontzettend met jullie mee..heel veel kracht toegewenst, samen zijn jullie sterk..
    Liefs Eugenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna laat even weten als wij je kunnen helpen, al is het maar een simpele boodschap, denk dat het al zwaar genoeg allemaal is, dus schroom niet en druk op de bel, ik ben bijna altijd thuis.
    Wens jullie heel veel kracht en sterkte toe en in gedachten bij jullie.

    Emmy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Chris en Erna,
    En hier kom ik dan ook nog es aan sloffen met mijn pakketje sterkte. Wilde zo graag dat er meer was dat ik kon doen. Machteloos toezien hoe een vriend zo lijden moet. Maar ook lezen hoe jullie ondanks alles nog steeds oog blijven houden voor alles wat er wél is. Petje af.

    Sterkte dus
    en alle geluk,

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chris en Erna;

    Toen ik vorig jaar hoorde wat met Chris aan de hand is, kon ik het haast niet geloven. Chris is voor mij onlosmakelijk verbonden met een gedeeld verleden, dat al begon in de zestiger jaren, in de Drieluiktijd. Chris is ook iemand die er gewoon IS. Iemand die ik van tijd tot tijd weer tegenkom en waarmee ik het gewoon goed kan vinden.

    Ik begrijp, dat jullie niet zitten te wachten op sentimenteel geneuzel van iemand uit een ver verleden. Maar Chris en Erna, weet dat ik aan jullie denk.

    Ik wens jullie heel, heel veel sterkte;

    Liefs en groeten,

    Rob

    BeantwoordenVerwijderen